Onze ervaring met InselAIr

Gisteren is de InselAir vlucht 71707 van Curacao naar Suriname geannuleerd. Met een groot aantal medepassagiers zitten we nu vast in het Plaza hotel te Willemstad. Net als gisterenavond voor vertrek krijgen we geen informatie van InselAir en wordt ons van uit InselAir en airport Hato alle service ontnomen. Om elf uur sluiten alle horeca glegenheden en was er geen water om handen te wassen op het toilet. We hebben tot na 2 uur gewacht tot we naar het Plaza Hotel werden over gebracht.

Vandaag meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met InselAir. Als we InselAir bellen krijgen we een onophoudelijk bandje waarop af te luisteren is hoe erg ze in gesprek zijn. Uiteindelijk wel een dame aan de telefoon gekregen die kon melden dat we zo spoedig mogelijk zouden vertrekken. Op de vraag wat voor haar zo spoedig mogelijk was bleef ze me het antwoord schuldig.

De slogan van Insel Air ‘Best Value, Great Care’ is de maatschappij van Edward Heerenveen nog niet na gekomen. Ik betwijfel ook nog of dat gaat komen. Met alle mede gedupeerden (waaronder een dansgroep die vanavond moet optreden in Paramaribo)┬áhopen we vandaag nog naar Paramaribo kunnen vliegen, maar helaas tot zo ver is er geen info beschikbaar. Insel Air, maak je naam waar en begin ons te brengen….

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie en getagd. Bookmark de permalink.

Reacties zijn gesloten.